ugrás a tartalomhoz

IT Helpdesk, kliens üzemeltetési munkatárs

sezret · Okt. 16. (V), 20.21
A Budapest Airport Zrt. munkatársat keres IT Helpdesk, kliens üzemeltetési munkatárs munkakörbe.

Munkakör célja:
A Budapest Airport Zrt. IT osztályának kezelésében lévő IT infrastruktúrához az 1. szintű támogatási szolgáltatás biztosítása.

Feladatok:
A Budapest Airport Zrt. ITIL alapú „Incident Management Process” folyamatával összhangban a Helpdesk/Servicedesk alkalmazás segítségével az Error ticket, Service ticket, User Access request ticket kezelése. A Helpdesk/Servicedesk folyamatok alapján a kliens oldali IT rendszerek és eszközök üzemeltetésében való részvétel. A számítástechnikai eszközök és perifériák üzemeltetése, illetve az ezeken futó operációs rendszerek, alkalmazások üzemeltetése. A pozícióhoz tartozó műszakrend napi 8 órás, következő kezdési időpontokkal munkanapokon: 6 óra, 8 óra, 14 óra.

Elvárások:
• középfokú szakirányú végzettség;
• alapfokú aktív szakmai angol-nyelvtudás;
• “B” kategóriás jogosítvány;
• ügyfélközpontú gondolkodás;
• jó problémamegoldó- és szervező-készség;
• önállóság, kreativitás, nyitottság.

Előnyök:
• felsőfokú szakirányú képzettség (informatikai, vagy villamos mérnök területen);
• TCP/IP hálózati ismeretek (például CCNA ismeret);
• MS Windows szerver, Linux szerver üzemeltetési ismeretek.

Munkavégzés helye: Budapest Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér
Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Jelentkezés módja:
Magyar és angol nyelvű fényképes önéletrajzokat motivációs levéllel – a fizetési igény és a pozíció megjelölésével - az alábbi elérhetőségre várjuk:

Budapest Airport Zrt.
E-mail: subject=IT_Helpdesk_kliens_üzemeltetési_munkatárs>hr##kukac##bud.hu
www.bud.hu
Budapest Airport – Magasan a legjobb