ugrás a tartalomhoz

Archívum - Júl 7, 2006 - Fórum téma

Appserv telepítés után "Unable to service"

Anonymous · 2006. Júl. 7. (P), 23.34
Sziasztok !

Segítségeteket kérnép Appservet telepítem az Appache részel van gondom telepítés után Unable to service ÉS nemindul el... Ez valyon mitől lehet ? Köszönöm a segítséget kezdő vagyok még a témában!
 

Fórumom weblapja és mysql táblája is latin-2, mégsem jó

Anonymous · 2006. Júl. 7. (P), 23.22
Egy fórum írásába kezdtem, néhol elöjött az a probléma hogy a űő karakterek helyett kérdőjeleket látok. Az oldalon a charset=iso-8859-2, mysqlben a dbnek a kodolása latin2_general_ci, a tábláké, és a soroké is. Megfelelő párosítás a iso-8859-2 és a latin2_general_ci? Úgy hallottam ha minden azonos típusú nem lehet probléma, nálam mégis.. Javasolták hogy próbálkozzak utf8al, már elején elbukott az ötlet, amikor includeolt szövegek ékezetei helyett négyzeteket láttam.

Várom a válaszokat, köszönöm!
 

Cookie torlese bizonyos ido utan

Anonymous · 2006. Júl. 7. (P), 23.20
Sziasztok!
Van egy cookie amely bekerul a browszerbe, "Username" a neve es az "erteke" a felhasznalo neve.

A celja : Ha a felhasznalo ujra belep a lapra, mar nem kell kitoltse a login formot. A cookiet a kov. parancsal hozom letre:

setcookie('username', $_POST['username'], time()+1000000);

Most, hogy a felhasznalo beloginolt a lapra es kap egy welcome uzenetet, azt szeretnem, hogy ha eltelik 15 perc es a felhasznalo mar nem klikelt semmire a lapon, akkor jarjon le a cookie es a user loginoljon be ujra.

Nagyon nagy szuksegem lenne a segitsegetre, akarmilyen tanacs vagy kod jol jonne !

Koszonom !
 

Távoli weblap tartalmának lementése fopen()-nel?

Anonymous · 2006. Júl. 7. (P), 21.46
fiúk, a kérdésem az volna, hogy:

- adott egy http://valami.hu honlap és ennek a tartalmát szeretném .txt-ben menteni.
arra gondoltam, hogy:
1. fopen()-el megnyito
2. fgets-el kiolvasom soronknt
3. fputs-el beírom a .txt fájlba.

de nem megy a dolog.

Kód:
<?php