ugrás a tartalomhoz

Archívum - Ápr 4, 2006 - Fórum téma

Mit kell tudnia valójában egy PHP programozónak?

ivanhoe · 2006. Ápr. 4. (K), 18.41
Sziasztok!

Kezdő PHP programozó vagyok, két hónapja ismerkedem a nyelvel, az SQL-lel, és a CSS-sel. Ez alatt az idő alatt összepakoltam egy kis Webes boltot,(johanna.atw.hu/proba), ami nem egy kiforrott oldal, még bőven fésülésre szorul, sőtt kezdem úgy látni, hogy masszív átírásra is.
Ami miatt itt kérdést teszek fel, az a következő: Miután az oldalam valamilyen szinten elkészült, nagy naívan távmunkás oldalakra látogattam, hogy keressek valamilyen munkát, hiszen az érdeklődés mellett az is szempont, hogy szeretnék megélni ebből. Azt találtam, hogy igen elhamarkodott voltam a munkakereséssel, hiszen pusztán a PHP ismerete messze nem elég. Gondolok itt a PEAR-ra, különböző kódolási szabályrendszerekre, XML-re, mindenféle nyílt komponensre, stb. Tehát a kérdésem - s ne nevessetek ki érte - mit kell tudnia valójában egy PHP programozónak ahhoz, hogy munkát kellő önbizalommal és tudással vállalhasson. Milyen nyilt forráskódú projectekbe lehet bekapcsolódni a tudás és a referenciák szaporítása. Milyen "trendek" léteznek, van-e "királyi út". Ebben szeretném a profik segítségét kérni, illetve vitát indítványozni.
 

beszélgetések szemantikus jelölése

tiku I tikaszvince · 2006. Ápr. 4. (K), 18.34
Sziasztok!

Egy oldal készítése közben merült fel a párbeszédek szemantikus jelölésének problémája. Van erre valami bevett szokás, technika (amit egyszerűen nem találok)?
Eddig egy normál listával oldottam meg a problémát.

<ul>
<li><span class="beszelo">Egyik beszélő</span> beszél, beszél, beszél</li>
<li><span class="beszelo">Másik beszélő</span> mondja, mondja, mondja</li>
</ul>
De biztosan van rá szebb/jobb/praktikusabb/szemantikus megoldás.

Köszi
TikuVoltam
 

Funkció letiltása ha nincs elég pontja a felhasználónak

Anonymous · 2006. Ápr. 4. (K), 18.00