ugrás a tartalomhoz

Archívum - Júl 7, 2005 - Fórum téma

Adatbázis hivatkozás gyanús fájlnevek

Anonymous · 2005. Júl. 7. (Cs), 20.04
Sziasztok!

Lehet hogy ez egy eleg 'buta' kerdes, de felteszem, mert erdekel a valasz.

Tobbszor talalkoztam olyan weboldalakkal amelyek a kovetkezo html elnevezeseket hasznaljak (vagy ehhez hasonlokat):
0,4520,78,00.html

(ez peldaul a RAI olasz media ceg weboldalarol van: http://www.portaaporta.rai.it/HPprogramma/0,4520,78,00.html)

Kerdesem, hogy ezeket nyilvan generaljak, de mivel PHP, JSP, ezek a szamot esetleg adatbazishivatkozasok?

Aki tudja a valaszt, netalan volt mar dolga ilyen weblapokkal kerem valaszoljon :)

Koszonettel:

Tamas
 

Űrlap adatok elérése PHP-ben

Anonymous · 2005. Júl. 7. (Cs), 19.47
Nos van egy kis problémám ami nekem nehéz(Mivel elég kezdő vagyok), de gondolom nektek nem jelent gondot, ezért is kérdezem meg.
Van egy ilyen html kód:
<form method =" post" action =""><input type =" text" name ="userName" value =" "></form>
És egy php változó: $userName
A php többi része meg van írva jól, csak annyi kéne, hogy a fenti html-kódal létrehozott szövegdobozba beírt adat belekerüljön a $userName változóba. Hogy lehetne ezt megoldani?
 

Tárlatok listája random képekkel

Dualon · 2005. Júl. 7. (Cs), 11.40
Sziasztok!

Tárlatok listáját kellene lekérnem úgy, hogy minden tárlatot egy belőle származó, random képpel jelenítsek meg, vagyis a tárlatok listájában minden tárlat neve mellett szerepeljen egy véletlenszerűen kiválasztott kép, amely az adott tárlatba tartozik.
A dolgot bonyolítja, hogy MySQL 3.22 alatt is mennie kéne, tehát al-selectek, union szóba sem jöhet.

Két táblában tárolom az adatokat:
tarlatok
-tarlat (ez azonosítja a tárlatot, egyedi)
-cim
-kepszam
stb.
kepek
-kep_id
-tarlat (a szülőtárlattal ez kapcsolja össze)
-kepnev
-eleres
stb.

Egy lekérés esetén a JOIN-ra gondoltam, de az ON feltételadásnál meg nem lehet randomizálni.